Istunnon aikaraja ei-aktiiviselle läsnäololle on päättymässä. Jatka aikaa 120 minuutilla napsauttamalla OK.
Sähköisen kaupankäynnin ratkaisut tarpeisiinne mukautettuina
Witrellä on laaja valikoima erilaisia sähköisen kaupankäynnin ratkaisuja, joiden avulla hankintarutiineja voidaan yksinkertaistaa ja automatisoida.
Meillä on useita toimivia ratkaisuja suurten ja pienempien asiakkaiden kanssa. Jokainen yritys on kuitenkin ainutlaatuinen, minkä vuoksi haluamme löytää parhaan mahdollisen ratkaisun juuri teidän tarpeisiisinne.
Punch-out
Hankintajärjestelmänne on yhdistetty suoraan verkkokauppaamme. Pääsette kaikkiin sovittuihin tuotteisiin ja hintoihin reaaliajassa.
E-Katalog
Kokoamme ja mukautamme tuoteluettelon järjestelmäänne sopivaksi. Saatte mukaan ne toiminnot ja tukipalvelut, joihin olette tottuneet.
Webbshop
Tuotteita voi hakea ja vertailla helposti. Voit luoda omia hankintalistoja, saada esiin tilaushistorian, valita toimitusosoitteita ja paljon muuta.
Mikä on PunchOut?
PunchOut on yhteys yrityksen ostoympäristön ja sen tavarantoimittajien verkkoratkaisujen välillä. Sen avulla yritykset pääsevät suoraan tavarantoimittajiensa sivuille, joilla sovelletaan neuvoteltuja sopimusehtoja (hinta, toimituskulut ja niin edelleen), ja siirtämään ostotilaukset omaan ostojärjestelmäänsä.
Punch out on sähköinen tuoteluettelo, joka kuuluu laajaan joukkoon sähköisiä hankintaratkaisuja. Se on itsessään osa prosessia, joka digitalisoi yritysten ja niiden tavarantoimittajien väliset kaupalliset tapahtumat. Sitä voidaan sanoa Procure to Pay (P2P)-prosessin ensimmäiseksi vaiheeksi eli itse tuotteen valinnaksi.
PunchOutin kuusi hyvää puolta
Sähköisen hankinnan tapaan PunchOut keskittää ja automatisoi vuorovaikutusta käyttäjien, hankintaosastojen ja tavarantoimittajien välillä, ja yleisesti ottaen optimoi tuotteiden hakuprosessia.
- 1. Säästä rahaa
Keskimääräisen liiketapahtuman hinnaksi on arvioitu keskimäärin 80 EUR, ja sähköisen tuoteluoettelon, kuten PunchOutin, kautta suoritetun tapahtuman hinnaksi noin 55 EUR. Tämä 25 EUR säästö on automatisoidun prosessin ja alennettujen työvoimakustannusten ansiota. Jos tämä säästö kohdistetaan jokaiseen tehtävään tilaukseen, yrityksille koituva potentiaalinen taloudellinen hyöty osoittautuu huomattavaksi.
- 2. Ylläpidon ja raportoinnin delegointi
Käyttäessään PunchOutia tavarantoimittajat ovat vastuussa tuoteluettelossa olevien tietojen julkaisemisesta ja päivittämisestä sopimusehtojen mukaisesti. Tämän ansiosta hankintatiimit säästävät huomattavan paljon aikaa delegoimalla nämä aikaa vievät tehtävät. Tavarantoimittajat voivat myös ottaa käyttöön tarkan raportoinnin, jonka avulla yritykset hallitsevat ostojaan paremmin.
- 3. Pääsy täsmällisiin tietoihin
PunchOut on yhdistetty tavarantoimittajien järjestelmään, ja se tarjoaa erittäin suuren määrän yksityiskohtaista tietoa (saatavuus, alennukset, toimituskulut ja niin edelleen). Virheriski pienenee, kun päivitysprosessi ei enää vaadi ihmisen tekemiä toimenpiteitä.
- 4. Menojen parempi hallinnointi
PunchOutin ansiosta yritykset hyötyvät tuotteiden neuvotelluista etuushinnoista järjestelmällisesti. Hankinnat on yksinkertaistettu ja keskitetty yhtä ratkaisua käyttäen, mikä mahdollistaa yritysten paremman menojen hallinnan.
- 5. Optimoitu käyttökokemus
PunchOut tarjoaa erinomaisen käyttökokemuksen, koska yhtymäkohdat perustuvat sähköisen kaupankäynnin sivuihin: automaattinen sisäänkirjautuminen, optimoitu hakukone, dynaaminen tuote-ehdotustoiminto, suosikkiluettelot, aikaisempien tilausten taltiointi ja niin edelleen. Navigointi on sujuvaa ja vaistonvaraista, aivan kuten B2C-suosikkisivustonne.
- 6. Parannettu tuottavuus
Koska suurin osa tehtävistä on joko automatisoituja tai tavarantoimittajien suorittamia, hankintatiimien tuottavuus paranee, ja ne voivat keskittyä tehtäviin, joilla on suurempi lisäarvo.
Miten sähköinen tuoteluettelo toimii?
Kokoamme sähköisen luettelon tarpeidesi mukaan. Teet valintasi tuotevalikoimastamme. Asennamme ja mukautamme sähköisen luettelon järjestelmääsi ja saat mukaan ne toiminnot ja tukipalvelut, joihin olet tottunut. Sinä valitset tuotteet, jotka haluat sisällyttää luetteloosi sekä mahdolliset lisäykset, kuten tuoteluokituksen, ja me räätälöimme ne yrityksellenne.
Punch-Out vs E-katalog
"Dynaaminen" PunchOut
Kuten aiemmin kerroimme, tämä on yrityksen hankintaratkaisun ja toimittajan vähittäismyyntipisteen välissä oleva rajapinta. Koska kyseessä on dynaaminen tuoteluettelo, tiedot päivitetään reaaliajassa (varastomäärät, toimitusajat, tekniset ja kaupalliset asiakirjat, uudet tuotteet, tuotevalikoiman laajennukset, korvaavat tuotteet ja niin edelleen). Tavarantoimittaja on vastuussa kaikista ratkaisuun liittyvistä seikoista (julkaisut, päivitykset, raportointi ja niin edelleen).
"Staattinen" Isännöity luettelo
Tämä on tavarantoimittajan lähettämä CSV-tiedosto (tai vastaava), joka on arkistoitu yrityksen tai sen palveluntarjoajan hankintajärjestelmään (markkinapaikat). Koska se on staattinen luettelo, yritys vastaa tietojen seurannasta ja päivittämisestä, raportoinnista ja niin edelleen. Koska se on staattinen luettelo, on yrityksen vastuulla seurata ja päivittää tietoja, raportoida ja niin edelleen.
Haluatko tietää lisää?
Onko sinulla kysyttävää sähköiseen hankintaan liittyen? Ota meihin yhteyttä, asiantuntemuksellamme ja kokemuksellamme voimme auttaa yritystäsi.